email: accfin@uowm.gr | Τηλ.: +30 24610 68222, +30 24610 68207

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α.ΚΑΤΑΡΑΧΙΑ

Ακαδημαϊκά, Εξετάσεις

ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • Το Μίκρο και το Μάκρο περιβάλλον του Μάρκετινγκ.
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός σε επίπεδο επιχείρησης. Όραμα και αποστολή της επιχείρησης . Ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος. Σχέδιο Μάρκετινγκ.
  • Καταναλωτική συμπεριφορά. Διαδικασία αγοραστικής απόφασης.
  • Τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς. Τοποθέτηση προϊόντος.
  • Προϊόν – . Δημιουργία νέων προϊόντων.
  • Φύση και συστήματα καναλιών διανομής.
  • Μίγμα προώθησης
  • Στρατηγικές και προγράμματα τιμολόγησης.

Βιβλία:

  • Gary Armstrong & Philip Kotler, (2009). Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ. Εκδόσεις Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη.
  • Παντουβάκης Α.-Σιώμκος Γ.-Χρήστου Ε.(2015). Μάρκετινγκ. Εκδόσεις Λιβάνη,
  • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα, ΒΛΑΧΒΕΗ ΑΣΠΑΣΙΑ

Και                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Σημειώσεις από παρουσιάσεις στο μάθημα.

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

  • Χαρακτηριστικά των υπηρεσιών..
  • Η αγοραστική συμπεριφορά στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες. Τμηματοποίηση, στόχευση, τοποθέτηση.
  • Το Μίγμα μάρκετινγκ στις Τράπεζες. Τα συστατικά του μίγματος μάρκετινγκ των τραπεζικών υπηρεσιών.   Τα  επιπλέον στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ υπηρεσιών
  • Το προϊόν στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες
  • Το δίκτυο πωλήσεων και διανομής των χρηματοπιστωτικών / τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Τιμολογιακή Πολιτική.
  • Προβολής και Επικοινωνίας στις Τραπεζικές Υπηρεσίες

Βιβλία:

    • Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος(2006). Μάρκετινγκ Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών. Εκδόσεις Interbooks.

και  Σημειώσεις από παρουσιάσεις στο μάθημα.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

  • Τα χαρακτηριστικά των φορέων της κοινωνικής Οικονομίας
  • Ο Συνεταιριστικός Θεσμός και Συνεταιριστικές Αρχές
  • Αγροτικοί – Αστικοί – Αναγκαστικοί Συνεταιρισμοί- Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
  • Κοινωνική επιχειρηματικότητα και κοινωνικός επιχειρηματίας
  • Επιχειρησιακό σχέδιο Κοινωνικής επιχείρησης
  • Η κοινωνική  προσέγγιση του Μάρκετινγκ

Βιβλία:

  • Κλήμη-Καμινάρη,  Ο., Παπαγεωργίου, Κ. Λ., (2010), Κοινωνική Οικονομία – Μια Πρώτη Προσέγγιση,  Εκδόσεις Δ.Β. Ελληνοεκδοτική, Αθήνα.
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Σαρρή Κατερίνα, Τριχοπούλου): ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α. ΤΖΙΟΛΑ & ΥΙΟΙ Α.Ε.

 

και  Σημειώσεις από παρουσιάσεις στο μάθημα.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ                                                                                                     

  • Η έννοια και το περιεχόμενο της διοίκησης ανθρώπινων πόρων
  • Προγραμματισμός και πρόβλεψη αναγκών
  • Ανάλυση και περιγραφή θέσης εργασίας
  • Εντοπισμός, προσέλκυση, Επιλογή προσωπικού
  • Εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού
  • Αξιολόγηση Aπόδοσης    και Συστήματα αμοιβών των εργαζόμενων
  • Επικοινωνία – Eργασιακές σχέσεις

Βιβλία:

  • Κώστας Τερζίδης, Κώστας Τζωρτζάκης (2004), Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων, Εκδόσεις Rosili, Γέρακας Αττικής.
  •  Gary Dessler (2012), Διαχείριση ανθρώπινου Δυναμικού, Εκδόσεις Κριτική

και

Σημειώσεις από παρουσιάσεις στο μάθημα

ΗΓΕΣΙΑ                                                                                                                                                      

  • Η έννοια και ο ρόλος της Ηγεσίας                                                                                       
  • Ηγέτες και Μάνατζερς
  • Ηγετική Συμπεριφορά και αποτελεσματικότητα                                                  
  • Συστατικά στοιχεία του Ηγέτη
  • Ανάπτυξη της Ηγεσίας
  • Ηγετικοί Ρόλοι                                                                                                  
  • Ηγεσία στις ομάδες

Βιβλία:

  • Δημήτρης Μπουραντάς, (2005), Ηγεσία,  ο δρόμος της διαρκούς επιτυχίας, Εκδόσεις  Κριτική, Αθήνα.
  • Γεωργία Μπρώνη, (2012), Ηγεσία και εκπαίδευση στη Στρατηγική των Επιχειρήσεων, Εκδότης Γεωργία Μπρώνη.