ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
- Το Μίκρο και το Μάκρο περιβάλλον του Μάρκετινγκ.
- Στρατηγικός Σχεδιασμός σε επίπεδο επιχείρησης. Όραμα και αποστολή της επιχείρησης . Ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος. Σχέδιο Μάρκετινγκ.
- Καταναλωτική συμπεριφορά. Διαδικασία αγοραστικής απόφασης.
- Τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς. Τοποθέτηση προϊόντος.
- Προϊόν – . Δημιουργία νέων προϊόντων.
- Φύση και συστήματα καναλιών διανομής.
- Μίγμα προώθησης
- Στρατηγικές και προγράμματα τιμολόγησης.
Βιβλία:
- Gary Armstrong & Philip Kotler, (2009). Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ. Εκδόσεις Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη.
- Παντουβάκης Α.-Σιώμκος Γ.-Χρήστου Ε.(2015). Μάρκετινγκ. Εκδόσεις Λιβάνη,
- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα, ΒΛΑΧΒΕΗ ΑΣΠΑΣΙΑ
Και Σημειώσεις από παρουσιάσεις στο μάθημα.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
- Χαρακτηριστικά των υπηρεσιών..
- Η αγοραστική συμπεριφορά στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες. Τμηματοποίηση, στόχευση, τοποθέτηση.
- Το Μίγμα μάρκετινγκ στις Τράπεζες. Τα συστατικά του μίγματος μάρκετινγκ των τραπεζικών υπηρεσιών. Τα επιπλέον στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ υπηρεσιών
- Το προϊόν στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες
- Το δίκτυο πωλήσεων και διανομής των χρηματοπιστωτικών / τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.
- Τιμολογιακή Πολιτική.
- Προβολής και Επικοινωνίας στις Τραπεζικές Υπηρεσίες
Βιβλία:
-
- Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος(2006). Μάρκετινγκ Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών. Εκδόσεις Interbooks.
και Σημειώσεις από παρουσιάσεις στο μάθημα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
- Τα χαρακτηριστικά των φορέων της κοινωνικής Οικονομίας
- Ο Συνεταιριστικός Θεσμός και Συνεταιριστικές Αρχές
- Αγροτικοί – Αστικοί – Αναγκαστικοί Συνεταιρισμοί- Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
- Κοινωνική επιχειρηματικότητα και κοινωνικός επιχειρηματίας
- Επιχειρησιακό σχέδιο Κοινωνικής επιχείρησης
- Η κοινωνική προσέγγιση του Μάρκετινγκ
Βιβλία:
- Κλήμη-Καμινάρη, Ο., Παπαγεωργίου, Κ. Λ., (2010), Κοινωνική Οικονομία – Μια Πρώτη Προσέγγιση, Εκδόσεις Δ.Β. Ελληνοεκδοτική, Αθήνα.
- ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Σαρρή Κατερίνα, Τριχοπούλου): ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α. ΤΖΙΟΛΑ & ΥΙΟΙ Α.Ε.
και Σημειώσεις από παρουσιάσεις στο μάθημα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
- Η έννοια και το περιεχόμενο της διοίκησης ανθρώπινων πόρων
- Προγραμματισμός και πρόβλεψη αναγκών
- Ανάλυση και περιγραφή θέσης εργασίας
- Εντοπισμός, προσέλκυση, Επιλογή προσωπικού
- Εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού
- Αξιολόγηση Aπόδοσης και Συστήματα αμοιβών των εργαζόμενων
- Επικοινωνία – Eργασιακές σχέσεις
Βιβλία:
- Κώστας Τερζίδης, Κώστας Τζωρτζάκης (2004), Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων, Εκδόσεις Rosili, Γέρακας Αττικής.
- Gary Dessler (2012), Διαχείριση ανθρώπινου Δυναμικού, Εκδόσεις Κριτική
και
Σημειώσεις από παρουσιάσεις στο μάθημα
ΗΓΕΣΙΑ
- Η έννοια και ο ρόλος της Ηγεσίας
- Ηγέτες και Μάνατζερς
- Ηγετική Συμπεριφορά και αποτελεσματικότητα
- Συστατικά στοιχεία του Ηγέτη
- Ανάπτυξη της Ηγεσίας
- Ηγετικοί Ρόλοι
- Ηγεσία στις ομάδες
Βιβλία:
- Δημήτρης Μπουραντάς, (2005), Ηγεσία, ο δρόμος της διαρκούς επιτυχίας, Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα.
- Γεωργία Μπρώνη, (2012), Ηγεσία και εκπαίδευση στη Στρατηγική των Επιχειρήσεων, Εκδότης Γεωργία Μπρώνη.